Baby shower

Eilen juhlittiin parhaan ystäväni baby showereita. Olen usein miettinyt kuinka onnekas olen kun minulla on ystävä, joka oikeastaan tuntuu enemmänkin siskolta. A sister from another mister. Linda ja minä, olemme tunteneet toisemme oikeastaan siitä lähtien kun hän syntyi eli noin 26 vuotta. 26 vuotta täynnä naurua, itkua, iloa, kiukkua ja ystävyyttä. Vanhempamme ovat tunteneet toisensa kouluajoista asti ja perheemme asuivat suuren osan lapsuudestamme toistemme naapureina. Jo se, että on saa kokea tällaista ystävyyttä on harvinaista herkkua ja tuntuu melkein liian hyvältä ollakseen totta, että nyt koemme äitiyden ihmeitä samaan aikaan.

Minun tehtävänä oli keksiä juhliin leikkejä. Päätin tehdä leikeistä joukkuehenkisiä. Vastakkain kilpailivat vaaleanpunainen ja valkoinen joukkue. Ensimmäinen tehtävä oli alias tyylinen, eli tarkoituksena oli selittää minuutin aikana mahdollisimman monta vauvoihin liittyvää sanaa. Sanat löytyivät lappusista jotka olin tehnyt.


Seuraavaksi oli vuorossa pistevaipat; 4:ään vaippaan olin merkinnyt pisteitä (5,10,15 ja 25) ja asetin ne pystyyn lattialle eri kohtiin. Vuorotellen kaikki pelaajat saivat heittää palloa ja yrittää kerätä pisteitä. Pallon päätyessä vaippaan, pisteitä tuli sen verran kuin vaippaan oli merkitty.


Mikään kilpailu ei ole täydellinen ilman salamakierrosta. The lightning round! (Te jotka tiedätte, te tiedätte). Olin keksinyt kysymyksiä jotka liittyivät vauvoihin ja tulevaan äitiin ja se joukkue, joka ensimmäisenä nappasi vastausvuoron ja vastasi kysymykseen oikein, sai pisteen. Pisteiden laskun jälkeen, vaaleanpunainen joukkue vei voiton mutta uusinta laskennan jälkeen (ja muutaman hyväntahdon pisteen jaon jälkeen) kilpailu päättyi tasatulokseen.


Lisäksi olin askarrellut jokaiselle vieraalle pienen kortin, johon tämä sai täyttää arvauksen milloin vauva saapuu maailmaan, mitä hän painaa, kuinka pitkä hän on, minkä väriset silmät ja hiukset hänellä on. Lisäksi alle sai jättää pienen viestin vauvalle ja jokaiseen korttiin oli kirjoitettu pieni runo hänelle. Kortit ripustettiin pienillä koristepyykkipojilla pitsinaruun, joka oli kiinnitetty vauvan tulevaan sänkyyn. Peti ja tervehdykset odottavat siinä pienokaista maailmaan.




Kiitos kaikille juhlaan osallistuneille. Vietimme mukavan ja rennon iltapäivän ihmetellen ja ihastellen Lindan seuraavaa vaihetta elämässä. Little baby girl, you can do amazing things.

Kommentit