Bloggaajalounas Camilla Läckbergin kanssa

Muistatteko kun kerroin että lähiviikkoina on edessä jotain huippu hauskaa? Jotain mistä olin niin iloinen että pääsen kokemaan sen. No, tänään on vihdoin se päivä. Tänään minulla on edessäni bloggaajalounas kirjailija Camilla Läckbergin kanssa. Hän on kirjoittanut kirjasarjan Fjällbacka morden, josta on tehty myös samaa nimeä kantava TV-sarja. Nyt hän on julkaissut uuden kirjan täysin uudessa kirjasarjassa. Itse luin kyseisen kirjan, Kultahäkki, muutamassa päivässä. Kirja on hyvin ajankohtainen ja todella mukaansa tempaava. Voin siis lämpimästi suositella sitä kaikille.

Pukeutuminen on viimeisen päälle tarkasti harkittu ja hei, pitkästä aikaa pääsen käyttämään korkokenkiä, sillä lähden lounaalle ilman lapsia. He saavat nauttia yhteisestä ajasta isänsä kanssa. Olen miettinyt muutaman kysymyksen joista keskustella Camillan kanssa mutta nähtäväksi jää kykenenkö sanomaan yhtään mitään vai menenkö täysin jumiin kun tapaan hänet. Olen siis jo vuosia lukenut hänen kirjojaan ja hän on yksi lempikirjailijoistani. En kyllä koskaan ole ajatellut että pääsisin häntä tapaamaan, saatika näin lounaan yhteydessä. Minua jännittää niin paljon että totesin että oli hyvä kun tein lantionpohjalihasharjoituksia raskaana ollessani, muuten saattaisi käydä pieni vahinko. Se tietysti tekisi tapaamisesta ikimuistoisen, meidän molempien kannalta.

Nyt - täytyy alkaa valmistautumaan lounaalle. Lupaan kertoa teille lisää tapaamisesta, joten seuratkaa blogia tarkasti lähipäivinä jos haluatte lukea lisää. Hauskaa perjantaita teille!




Kommentit